În 20 și 21 aprilie, echipa SIMAVI își dă întâlnire cu reprezentanții administrației publice și ai mediului de afaceri din județul Constanța, precum și cu alți reprezentanți interesați din zonă.
SIMAVI dezvoltă și implementează soluții IT și a lansat cel mai nou ERP românesc, 100 % adaptat economiei și legislației din țara noastră. Sistemul informatic integrat SVAP2025 aduce o economie de timp de peste 90% în rezolvarea cerințelor financiare, administrative și de gestiune a resurselor umane.
Pe lângă această soluție nouă, necesară în raportările obligatorii de anul acesta, SIMAVI oferă și alte soluții care aduc progres și schimbare pozitivă instituțiilor din mediul public și privat.
20 aprilie, ora 11, Centrul Millenium Constanța, întâlnire cu reprezentanții Administrației Publice:
- Digitalizarea raportărilor instituțiilor publice: formularele depuse în sistemul naţional de raportare – Forexebug
- Digitalizarea circulației facturilor prin utilizarea platformei RO-eFactura
- Funcționalități și rezultate ale sistemului SVAP2025, dedicate Administrației Publice
- Pas cu pas, transmiterea unei solicitări online în cadrul Administrației Publice, prin intermediul soluțiilor SIVADOC și Portal
- Soluții digitale performante de instruire a funcționarilor publici
21 aprilie, ora 11, Centrul Millenium Constanța, întâlnire cu reprezentanții companiilor private:
- Comunicarea rezultatelor financiare către ANAF în 2023: prin intermediul Fișierului Standard de Audit Fiscal SAF-T
- Digitalizarea circulației facturilor prin utilizarea platformei RO-eFactura
- Componentele, funcționalitățile și rezultatele sistemului SVAP2025, dedicate B2B
- Training digital în VR/AR pentru angajați performanți; proiecte de eLearning implementate la organizații ale Comisiei Europene, acum disponibile pentru companiile românești
Partener: Amazon România
Pentru mai multe detalii: office@simavi.ro