SVAP2025

Soluţia integrată de digitalizare a companiei și de gestiune completă a afacerilor, 100% adaptată cerinţelor de business şi legislative

Având un grad înalt de personalizare şi fiind proiectat după standarde de ultimă generaţie, SVAP2025 se adaptează specificului fiecărei companii, contribuie semnificativ la digitalizarea companiei, la eficientizarea activităţii şi oferă control total şi o imagine completă asupra întregii afaceri.

Sistemul informatic integrat SVAP2025 are o arhitectură modernă bazată pe tehnologii web și poate fi instalat la sediul organizației sau în Cloud public/privat.

AVANTAJELE SVAP2025

  • sistem ERP localizat în România în mod nativ și 100% adaptat legislației naționale
  • digitalizarea și eficientizarea proceselor operaționale
  • reducerea costurilor operaționale (directe și indirecte)
  • creșterea calității profesionale a angajaților, care devin „consilieri de încredere”
  • informații și analize în timp real

COMPONENTELE SVAP2025

Sistemul informatic integrat SVAP2025 are peste 50 de componente bine armonizate, ce asigură fiabilitatea aplicaţiei şi garantează buna funcţionare şi utilizarea de către clienţii finali fără să fie necesare cunostinte tehnice foarte avansate.

COMPONENTE CARE ACOPERĂ ACTIVITĂŢILE DE MANAGEMENTUL RESURSELOR PENTRU ORGANIZAȚII

Definirea Companiei / Organizației

Managementul Financiar-Contabil

ROBOSVAP

Managementul Mijloacelor Fixe şi Managementul Obiectelor de Inventar

Managementul Stocurilor

Managementul Achiziţiilor

Managementul Contractelor

Managementul Investiţiilor

Managementul Contabilităţii de Gestiune

Managementul Transporturilor

Managementul Fluxurilor de Numerar

Managementul Debitelor

Managementul documentelor și al fluxurilor de lucru – SIVADOC

Arhivare electronică – ArhivManager

COMPONENTE PENTRU GESTIONAREA RESURSELOR UMANE

Managementul Resurselor Umane

Managementul Salarizării Personalului

Modul de Acces On-line la Informaţii Angajaţi (Employee Self-Service)

Managementul Performanței Angajaților

SOLUŢII PENTRU COMPANIILE DE UTILITĂŢI

Managementul Facturării de Utilităţi

Managementul Litigiilor

COMPONENTE DEDICATE COMPANIILOR DE PRODUCŢIE

Managementul Producţiei

Planificarea Comenzilor de Producţie, a Resurselor Materiale şi Umane de Producţie (MRP II)

Managementul Mentenanţei

Managementul Mentenanţei pentru Terţi

Managementul Vânzărilor

Managementul Tarifelor

SOLUȚII PENTRU TRANSPORTUL AUTO, AERIAN SAU NAVAL

Managementul Taxării Serviciilor Aeroportuare

Managementul Activităţilor de Exploatare Portuară

Componenta Service Auto

SVAP2025 este integrat nativ cu soluțiile informatice din portofoliul SIMAVI, ce acoperă întregul spectru de nevoi ale unei companii:

Soluţia de Business Intelligence SIVECO Business Analyzer – Tablou de Bord (SBA)

ECOSUNT Managementul Deşeurilor

ECOSUNT Managementul Activităţilor de Laborator

SVAP2025

Informații utile SVAP2025

Rezumat video

Consiliul Județean Prahova beneficiază de implementarea sistemului informatic integrat SVAP2025 pe tehnologii moderne în Cloud. Orice modificare legislativă și a cadrului legislativ se va regăsi imediat în aplicație. Informatizarea fructelor bugetare ajută angajații din cadrul direcției economice a Consiliului Județean să obțină raportări corecte și într-un timp mult mai scurt. Raportările către Ministerul Finanțelor și către celelalte instituții ale Statului sunt generate automat din sistem și pot fi depuse cu ușurință fără prelucrări intermediare. Prin utilizarea Swap 2025 se reduce foarte mult timpul de prelucrare manuală a datelor de verificarea raportărilor.

Rezumat video

Software-ul SVAP2025 este o soluție pentru companiile din România care doresc să emită și să înregistreze facturi electronice. De asemenea, software-ul poate fi folosit pentru a descărca și înregistra facturile în contabilitate.

Software-ul automatizează procesul de descărcare și înregistrare a facturilor, iar fișierele XML care conțin facturile electronice sunt descărcate și încărcate automat în baza de date a sistemului informatic integrat. Informațiile din aceste fișiere sunt citite, procesate și mapate cu nomenclatoarele sistemului informatic integrat. Pentru a obține documente financiare corecte și complet validate, aceste documente sunt generate în contabilitatea financiară sau pe fluxul integrat de achiziții, gestiune financiară și contabilitate.

Software-ul SVAP2025 aduce beneficii clare, elimină erorile umane, generează economii de timp, asigură transparența și corectitudinea procesului financiar și contabil.

Rezumat video

  • Sistemul SVAP2025 este un asistent financiar personal care poate fi accesat oriunde, oricând și de pe orice dispozitiv.
  • Sistemul poate fi folosit pentru a vedea situația actualizată a vânzărilor, a face plăți și a încasa sume de bani.
  • Sistemul poate fi folosit și pentru a genera rapoarte lunare către ANAF și alte instituții.
  • Sistemul SVAP2025 poate ajuta la reducerea timpului de procesare a extraselor de cont, a facturilor primite și a facturilor emise.
  • Sistemul poate fi folosit și pentru a coordona echipa și a lua decizii mai rapid.

Rezumat video

Roboții-asistenți dezvoltați de Software Imagination & Vision (SIMAVI) se bazează pe platforma tehnologică UiPath și realizează activități de extragere și prelucrare a datelor din documente, precum și introducerea automată în interfața sistemului informatic ERP SVAP2025 a datelor extrase. Un testimonial oferit de clientul nostru, Meridian Auto.

    FORMULAR DE CONTACT SIMAVI

    Dacă aveți orice întrebare sau dacă doriți să vedeți un demo, vă rugăm să ne contactați.